Monday 11 July 2011

ALL OUT MUAY THAI TECHNIQUE WORKSHOP

assalammualaikum,xjawab dose, ngeee :),
huhh,dah lame x update blog aku ni,dah bersemak-samun dah, :)
xlaa,sebenarnye makin chantik aku tengok,
thanks kepada yay's,die yg buat blog aku ni cantik,
cantik kann? :)

ok,jangan lari tajuk, ALL OUT MUAY THAI TECHNIQUE WORKSHOP,perggh,TERBAIK!hahaha :p

aku nk cite pengalaman aku sepanjang menghadiri workshop ni,
aku di invite oleh abg azman abdul merangkap presiden kelab tomoi naga api gombak,mule2,aku rase mcm mls nak ambek port sbab tarikh event ni pon on 10.7 sehari selepas BERSIH,bukan ape,takut2 la kene cekup dgn FRU dalam perjalanan,tapi,hati aku tergerak untuk nak pegi jugak, :) 

setibanya aku di gym naga api di gombak, terkezutt aku,melihat ramai pulak star2 muay thai dtg program ni,aku cume 'underdog' je laa katekan,ilmu pon xbnyk di dada,lepas aku salam2 ngan dorg, ternyata,dorg bersikap peramah,makin laa aku suke,

ok, kelas mula,banyak teknik yang aku blaja,tenaga pengajar yg dibekalkan pon cukup hebat2,antaranye:
1) Kru paisan (thailand mari,..)
2)cikgu mail singa malaya
3)wan cempaka sari.
 antara cikgu2 ni paling aku suke abg wan cempaka sari,die sungguh2 train aku hari tu,walaupon aku xpenah knal die,tp die layan aku dgn sgt baik(sepak terajang tu biasa laa) :)

errr,aku dah tataw nak tulis ape,yg boleh aku simpulkan,program hari tu mmg best gile gempak,aku harap ape yg aku blaja hari tu dpt aku aplikasikan dlm menjalani latihan yg mendatang,

klao senang2,nak tengok gambar aku sepanjang program tu,check out laa kat fb aku, (hmzh adnn)

ok,aku nak tinggalkan korg smue buat sementara waktu,insyaAllah,
klau ade mase aku post lagi pape,
sekian,
assalammualaikum, :)

No comments:

Post a Comment