Monday 1 August 2011

puasa~sahur~terawih...

assalammualaikum semua yang beragama islam, disini saya ingin mengucapkan selamat berpuasa,terutamanya kpada rakan2,family2 dan semua yg mengenali saya,kalau xkenal pon xpe,, ngeeehee~
dah masuk hari kedua kita berpuasa, semalam hari pertama,telah berjalan dengan lancar,hari ni hari kedua,hmm, mcm xbrape lancar laa, dah laa dgn kene pegi sekolah lagi,jam menunjukkan pukul 2.10pm,perut aku dah nyanyi lagu hardcore,, hmm, sabar je laa yea,pejam2 celik nanti raya laa tu, hehehe, sungguh pantas masa berlalu, xsedar kan, tibe2 dah bulan puase, tapi, bulan puasa ni memang best, sebab ade terawih, pegi surau, solat terawih, then moreh itu yg best tu, yg kurang bestnye, sahur, nak kene bangun tengah2 malam, makan untuk puase besok hari, tapi time sahur aku makan stock untuk puasa 3 hari,hehehe,makan je laa kejenye bulan puasa ni, mcm ni tenggelam laa sixpack aku,,hahaha, *mcm ade sixpack..
ok lah, sampai disini sahaja laa post aku kali ni, nanti aku post lagi, bye2... :)

No comments:

Post a Comment